Page path:


Back office opleiding/planning

KAEFER België is op zoek naar een back office medewerker.

Een greep uit je takenpakket:

  • Je bent hoofdzakelijk verantwoordelijk voor de organisatie en planning van interne en externe opleidingen voor onze arbeiders. Dit omvat ook de financiële opvolging en rapportering inzake subsidies en facturatie.
  • Je staat in voor het beheer van interne werknemers en onderaannemers:
    • Persoonsdocumenten ( identiteitskaarten, paspoorten, certificaten ..)
    • Opvolging vakantie aanvragen
    • Administratieve verwerking werkmateriaal
    • Aanmelding werven
  • Twee dagen per week ben je backup van het onthaal en verzorg je de inkomende telefoonlijnen.

je rapporteert in deze functie rechtstreeks aan het hoofd personeelsplanning Benelux.

 

De ideale match

  • Enkele jaren ervaring op de teller is een plus maar geen must. Gedrevenheid en passie blijft de beste leerschool;
  • je houdt van plannen en organiseren, je bent een echte multitasker;
  • je hebt hierbij oog voor detail en werkt graag met cijfers;
  • je kan autonoom maar ook vlot in teamverband werken;
  • je kan overweg met courante office-pakketten, in het bijzonder Excel;
  • je communiceert vlot en duidelijk, zowel schriftelijk als mondeling in het Nederlands én Engels. Franse taal is een extra troef;
  • heb je daarnaast een gezonde portie energie en positiviteit, dan ben je meer dan welkom!

 

Wat bieden wij jou?

Als back office medewerker krijg je, naast een geweldig team, vrijheid in je werk en alle ruimte om te groeien. Jij bent immers ondernemer van je eigen carrière!

Voor deze rol ontvang je een mooie verloning gekoppeld aan een aantal extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques.

Interesse om deel uit te maken van een  internationale en inspirerende werkomgeving? Neem dan vandaag nog contact op door je cv te sturen naar [Bitte aktivieren Sie Javascript].

 

 

HR Contact Belgium

+32 3780 9936

LinkedIn Profile

Bedankt om te delen